لیست مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین در مشهد

در پست قبل شما را با معاینه فنی خودرو های باری و مراحل آن آشنا کردیم. اما در این مقاله قصد داریم لیست کاملی از مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین در مشهد را به همراه آدرس و شماره تماس، در اختیار شما قرار دهیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

لیست مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین در مشهد

در سال‌های اخیر انجام معاینه فنی خودرو الزامی‌ شده‌ است، به خصوص برای ماشین های سنگین، چرا که در صورت وجود نقص فنی می توانند بیشتر از سایر وسایل حمل و نقل خطر آفرین باشند. از این رو تمام خودرو‌ها اعم از داخلی و خارجی، سبک، سنگین و نیمه سنگین که سن آن‌ها بیش از 4 سال باشد، باید معاینه فنی شوند.

از این رو اگر ماشین سنگین دارید و قصد دارید به یکی از مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین در مشهد مراجعه کنید می توانید با بررسی لیست مراکز معاینه فنی که در زیر آورده شده است به راحتی نزدیک ترین مرکز معاینه فنی را به خودتان در مشهد پیدا کنید.

مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین در مشهد
ردیفنام مرکز معاینه فنیشماره تماسآدرس
1معاینه فنی خودرو سنگین هیرمند (نظامدوست)05133926950
05113924422
کیلومتر 2 محور مشهد – فریمان – بزرگراه باغچه – پاینه بار شهید خبیری
2پیشتازان ایمن طوس05112673646مشهد – کیلومتر 15 محور چناران
3مرکز معاینه فنی خودرو های سبک و سنگین رضویکیلومتر 6 محور مشهد – کلات
4مرکز معاینه فنی ثامن الحجج05133224248محور مشهد سرخس – کیلومتر 2 جاده میامی

اگر ماشین سنگین دارید باید حتما به یکی از مراکز معاینه فنی خودرو سنگین مراجعه کنید چرا که معاینه فنی خودرو های سبک و سنگین تفاوت های زیادی دارد. برای معاینه فنی خودروهای سنگین، تست‌های بیشتری انجام می‌شود. به طور مثال، در معاینه فنی ماشین های سنگین، علاوه بر بخش‌هایی که در خودروهای سبک چک می‌شود، تست ترمز، تست دینام، تست تعلیق، تست موتور و … انجام می‌شود. بنابراین شما می توانید با مراجعه به یکی از مراکز معاینه فنی ذکر شده در این لیست و انجام معاینه فنی خودرو باریتان از سلامت آن اطمینان پیدا کنید و محموله خود را به سلامت به مقصد برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما