باربری مشهد به شهرستان (حمل بار از مشهد به کلیه شهرستان های دور و نزدیک)

جابجایی و حمل بار کاری دشوار است. حال اگر قرار باشد بار از شهری به شهر دیگری ارسال شود سختی های این فرایند نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین در این پروسه دشوار کمک گرفتن از شرکت های باربری معتبر، و مسئولیت پذیر می تواند استرس و دشواری این فرایند را برای شما کمتر کند. از این رو شرکت باربری مشهد ترابر با 12 سال سابقه در زمنیه حمل بار و باربری از مشهد به شهرستان و تمامی نقاط کشور با انواع ماشین حمل بار و در اختیار داشتن رانندگان و کارگرانی حرفه ای، آموزش دیده، مسئولیت پذیر و با تجربه و ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر خدمات حمل بار را در سریع ترین زمان و با امنیت کامل ارائه می دهد، تا مشتریان با خاطری آسوده محموله خود را به سوی مقصد راهی کنند.

مشاوره حمل بار و باربری از مشهد به شهرستان

باربری مشهد ترابر در زمینه انتخاب ماشین حمل بار مناسب با توجه به نوع محموله، شرایط آب و هوا، حساسیت بار، مبدا و مقصد، وزن، حجم و ماهیت بار به مشتریان خود مشاوره می دهد تا بتوانند محموله خود را بدون آسیب و با هزینه ای مناسب به مقصد برسانند و متحمل پرداخت هزینه اضافه نشوند. از این رو جهت اطلاع از قیمت حمل بار از مشهد به شهرستان و سایر شهر ها و دریافت مشاوره در خصوص انتخاب ماشین حمل بار مناسب، می توانید علاوه بر مراجعه به مقالات راهنمای لینک شده از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

شرکت باربری مشهد

لیست بهترین باربری های مشهد به شهرستان

شرکت های باربری زیادی خدمات حمل بار و باربری از مشهد به شهرستان را ارائه می دهند اما سطح کیفی خدمات آن ها با هم یکسان نیست و خدمات برخی نسبت به دیگر باربری ها از سطح کیفی بالا تری برخوردار است. از این رو ما در جدول زیر لیستی از بهترین باربری های مشهد به شهرستان را ارائه کرده ایم تا با انجام بررسی های لازم بتوانید فرایند حمل بار خود را به آن ها بسپارید.

باربری مشهد به شهرستان
ردیفنام شرکت باربریشماره تماسآدرس
1باربری مشهد ترابر05133931009
09154194533
مشهد _ پایانه بار مرکزی شهید خیبری _ غرفه a19
2توس ترابر05138234986
09105791237
پایانه بار مرکزی _ ساختمان شماره 2 _ طبقه دوم _ غرفه a19
3پارسیان ترابر سپهر05133383011
09372750033
پایانه بار مرکزی _ ساختمان شماره 2 _ روبه‌روی بیمه ایران
4مشهد بار05138672020
05132605500
 امامت 32
5حجت بار05137319000مطهری شمالی _ بلوار شهید کامیاب
6فرزانگان بار05133856098سیدی خلج 9 _ مجتمع کاوه
7آسان بار05136011834نوید _ خیابان کشاورز 5
8میهن بار05133681880شهید شیرودی
9صداقت بار توس05137494478نوید _ بلوار خیام شمالی
10ایران بار05138222020شهرک آزادگان _ خیابان دلاوران

چک لیست حمل بار به شهرستان ها

برای حمل بار به شهرستان ها نیاز است تا یک سری موارد توسط شرکت باربری رعایت شود تا بار به صورت ایمن حمل شود؛ در ادامه برایتان چک لیست حمل بار از مشهد به شهرستان را برایتان تهیه کرده ایم:

  1. بسته بندی اصولی بار
  2. بارگیری صحیح
  3. مسیر یابی مناسب
  4. مهار بار با استفاده از تجهیزات مهار بار
  5. به همراه داشتن تجهیزات ضروری در شرایط جوی نا مناسب مانند: زنجیر چرخ و چادر برزنتی و پلاستیک برای پوشاندن بارهنگام بارش برف و باران
  6. رانندگی ایمن در مسیر
  7. تخلیه بار به صورت ایمن و با مهارت بالا
  8. بیمه کردن بار
  9. صدور بارنامه برای صاحب بار
  10. و غیره

انتخاب شرکت باربری معتبر برای حمل بار بین شهری

اگر قصد انتخاب شرکت باربری حرفه ای برای باربری مشهد به شهرستان را دارید باید یک سری نکات را ملاک قرار دهید و درباره شرکت های باربری پرس و جو کنید تا اطلاعات لازم را به دست بیاورید. از این رو برای این که یک شرکت باربری خوب پیدا کنید خوب است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. جستجو کردن: امروزه به دلیل وجود اینترنت و دامنه گسترده اطلاعات دسترسی به انواع اطلاعات آسان شده است؛ بدین منظور باید عبارت مورد نظر را سرچ کنید و کمی سایت هایی که به عنوان اولین ها برایتان نمایش داده می شود و خدمات، کیفیت خدماتشان و نظرات مشتریانشان را بررسی کنید.
  2. مقایسه کردن: شما می توانید سایت باربری های مختلف را از نظر خدمات و قیمت با بکدیگر بررسی کنید تا بتوانید بهترین باربری را برای دریافت خدمات انتخاب کنید.
  3. به نظرات دوستانتان توجه کنید: حتما در اطرافتان کسانی هستند که به تازگی اسباب کشی کرده اند و یا باری را به شرکت باربری سپرده اند؛ از تجربه آن ها استفاده کنید تا نکاتی را به شما گوشزد کنند.
  4. بررسی سابقه کاری: سابقه کاری بسیار اهمیت دارد؛ شما باید از هر طریقی که می توانید متوجه سابقه کاری شرکت باربری شوید. چرا که شرکت باربری با تجربه می تواند بارتان را به بهترین شکل ممکن جابه‌جا کند.

باربری مشهد به شهرستان ها و انواع بار

باربری و حمل بار مشهد به شهرستان

برای حمل بار از مشهد به شهرستان هزاران بار وجود دارد و شما می توانید هر باری که دارید را به سادگی توسط شرکت های باربری که خدمات حمل بار بین شهری را ارائه می دهند در این زمینه کمک بگیرید. اما به طور معمول بار های بین شهری شامل موارد زیر می شوند:

  • حمل اثاثیه منزل: وجود پرسنل آموزش دیده و متخصص در زمینه حمل و بسته بندی بار به شما را بسته بندی و به بهترین شکل حمل خواهند کرد. لازم به ذکر است در صورتی که حمل بار کمی مانند یک دست مبلمان یا چند تخته فرش دارید می توانید از ماشین های باری سبک استفاده کنید.
  • حمل بار کارخانه ها و تولیدی ها: تولیدی ها و کارخانه ها برای تولیدات خود به مواد اولیه نیاز دارند، که نیاز است برای حمل چنین محموله هایی که به نوعی حمل بار عمده نیز محسوب می شود از باربری ها کمک بگیرند. همچنین برای توزیع تولیدات خود نیز بازم هم به باربری ها نیاز دارند.
  • حمل بار ترافیکی: به بار هایی که وزن و ابعاد آن ها بیش از حد مجاز باشند؛ بار ترافیکی گفته می شود و جالب است بدانید برای حمل و جابجایی این بار ها قوانین متفاوت و سخت تری اعمال می شود. بنابراین باید برای حمل چنین محموله هایی از باربری های متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
  • حمل بار های حساس: به کالا هایی مانند: تجهیرات آزمایشگاهی، دوربین های فیلم و عکس برداری فوق حرفه ای، وسایل الکترونیکی خاص و غیره بار بار حساس گفته می شود. بنابراین لازم است بار های حساس را حتما بیمه کنید.
  • حمل انواع مایعات و مواد شیمیایی و اشتعال زا

بیمه باربری چیست و چه لزومی دارد؟

بیمه باربری نوعی بیمه است که برای پوشش دادن به ضرر ها و خسارت هایی که ممکن است در طی حمل و نقل به بار وارد شود؛ از جمله خسارت های ناشی از سرقت، آسیب دیدگی، ضرر و زیان های هنگام تخلیه و بارگیری همه را متقبل می شود. در بیمه باربری مبلغ بیمه بر اساس ارزش کالا و میزان بار حمل شده محاسبه می شود و به طور معمول به صورت درصدی از ارزش کل بار محاسبه می شود. در صورتی که بار حساس و یا گران قیمتی دارید به شما پیشنهاد می کنیم از بیمه باربری استفاده کنید.

مراحل حمل باربری از مشهد به شهرستان

  1. مراجعه به شرکت باربری: در اولین مرحله شما باید به صورت تلفنی با کارشناسان شرکت های باربری مشهد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید؛ تا هر گونه سوال و ابهامی که دارید را برطرف کنید.
  2. انتخاب ماشین باری: در این مرحله با توجه به میزان بار، فاصله مبدا تا مقصد، وزن و ابعاد بار، ماشین باری مورد نظر را به شما اعلام می کنند. جالب است بدانید برای مسافت های طولانی از ماشین های باربری که مصرف سوخت کمتری دارند استفاده می شود و برای مسیر های کوتاه نیز از ماشین هایی که ظرفیت بالا دارند استفاده می شود.
  3. صدور بیمه نامه و بارنامه: مهم ترین خدمات شرکت های باربری صدور بارنامه و بیمه نامه است. بارنامه به سندی گفته می شود که در آن اطلاعاتی شامل: وزن بار، هزینه حمل، نحوه پرداخت و اطلاعات دیگر، به صورت رسمی برای اطمینان بیشتر از تعهدات و حقوق دو طرف ذکر می شود.
  4. بارگیری از مبدا: در فرآیند باربری از مشهد به شهرستان، این مرحله بسیار اهمیت دارد و باید به دقت برنامه ریزی شود. در این زمان محموله با دقت بارگیری شده و به سمت مقصد راهی می شود.
  5. تخلیه بار: آخرین مرحله نیز مرحله تخلیه بار است که پس از رسیدن به شهرستان و مقصد ذکر شده در بارنامه، با استفاده از تجهیزات لازم و مطابق با استاندار های مربوط به حوزه حمل و نقل بار تخلیه می شود.

سوالات متداول

چرا داشتن بیمه باربری اهمیت دارد؟

یک شرکت باربری خوب باید بار را بیمه کند تا خیال مشتری راحت شود؛ در صورت بیمه بودن بارتان اگر هر خسارتی به بار وارد شود بیمه آن را متقبل می شود. در غیر این صورت هزینه خسارت به عهده شرکت باربری می باشد و مشتری هیچ گونه مسئولیتی دراین خصوص نخواهد داشت.

برای مشاوره حمل بار از مشهد به سایر نقاط کشور با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مشهد ترابر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
شرکت باربری مشهد

تعرفه باربری مشهد به شهرستان ها چقدر است؟

هزینه باربری از مشهد به شهر ها و شهرستان های دیگر با توجه به وزن بار، میزان مسافت، نوع کالا و زمان حمل بار متغیر است، اما شما می توانید جهت اطلاع از تعرفه های باربری مشهد به شهرستان به صفحه تعرفه حمل بار که از طریق منو سایت در دسترس است مراجعه کنید.

برای حمل بار بین شهری معمولا از چه ماشین های حمل باری استفاده می شود؟

برای حمل بار بین شهری از مشهد به شهرستان به طور معمول از ماشین های حمل باری مانند: انواع خاور، انواع تریلی، نیسان، انواع کامیون و غیره استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما